Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

17. mai 2016

Helena sünnipäev

Helenal on täna sünnipäev .  Kui Helena soome kolis oli ta  7 aastane armas plikatirts .. Mina sain tema emaga tuttavaks päevakeskuses kus me  mõlemad käisime aeg ajalt - mina käisin seal ka tööpraktikal ja  seal sai arvutit kasutada pidi ainult enne aja kinni panema ja siis   vöis paar tundi oma söpradega suhelda vöi koolitööd teha .  Helena ema  astus ligi ja tutvustas ennast ja  ütles et on ka hiljuti kolinud Soome, mina olin siis juba paar aastat olnud siin ..  Siis käis pisike Helena minu juures seal päevakeskuses mängimas ja joonistamas. Pärast kui ta kooli läks siis  hakkasime ka kirjavahetust pidama . Helena oli väiksena eriti eriti hea ja armas laps. 
Nüüd aga on sirgunud temast imekena neiu .   Tema emmega  suhteleme nii tihti kui võimalik , tihti seda küll ei juhtu kuna ta on tööl ja vabnal ajal reisib palju aga siiski tähtsamad hetked peame ikka meeles

                                                                   oi, kuidas aeg lendab



                                                                       Hellu saab 20

Palju palju õnne armsale Helenale

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar