Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

19. mai 2016

Lilli ja tilli

Mees ikka on niipalju must lugu pidanud  et ikka emadepäeva puhul on kimbulese mulle alati toonud kuigi ma pole tema ema, aga eks ta teab, et mul pojad kaugel ja tuua ei saa ja tema siis ise röõmustab mind

emadepäevakimp



Nadal on möödas ja
emadepäevakimbust pole jäänud muud kui krüsanteemid ja  natuke rohelist




 Rõdul askeldan iga päev ja sibulad on kasvanud juba nii pikaks, et vaja hakata lõikama pealseid esimese saagi pealseid , teine saak tuleb veel peale ..



sibulad on küll hästi kasvanud

Täna keetsin suppi ja panin oma  peeneks hakitud sibulat ja lipstikki peale küll oli häää




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar