Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

8. veebr 2016

Tõendan, et olen elus .

   Mina pean jällegi tõendi saatma Eestisse, et olen elus . Sest nemad muidu seal pensioniametis ei tea. Ja et ei saadaks minu  eesti pensioni surnud inimesele ..
Vot ja seepärast helistasin täna rahvastiku registrisse ja palusin neil selline paber valmis kirjutada .
Ja inimese elusoleku kinnitus maksab 8 € ...pane tähele eelmisel aastal maksis paber 7 € .  Kas siis paber on kallinenud või see, et inimene trükib välja mulle selle paberi arvutist ja prindib ???
 Ja varsti saabuvad ka eeltäidetud tuludeklaratsiooni paberid  ja sinna pean andma oma  tuluandmed eesti pensioni kohta aastal 2015 ..
Ja see paberimajandus muudkui kestab ja kestab ... kogu aeg pean midagi kinnitama ja tõendama.

 Eile oli nii tore , läksin peale Anu saadet ujulasse, ja  varsti nägin et  Kaia tuli , me polnudki nii ammu näinud .. Kaia tõi mulle veel kingituse ka  tema enda  lihvitud kivi kaelaehte , väga ilus. aitäh Kaia.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar