Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

2. apr 2020

Köögitoimkond

 Köögitoimkonnas täna :
 Koorisin
 1)kartulid 
 2) porgandid
 3) sibula 
 4)  pesin seebiga  pikad punased paprikad 
 5) 2 suurt kurki 
 6)  panin hakkliha sulama  
 7)keetsin munad 
  Viilutasin  :
 1)  2 suurt kurki 
 2)  porgandid  ( panin osa sügavkülma kilekotikeste sisse väikesed  portsud )
 3)  paprika 
 4)  sibula 
 5)  kartulid  
  6)  Praadisin  kartuliviilud krõbeda koorikuni 
  7)Praadisin   hakkliha  ja sibulad  ja  lisasin koore 
  8)Hakklihale kallasin   koore peale  . tuli hea kaste  
  9)) marineerisin kurgiviilud  sain 2 purki 
  10))samas marinaadis kuumutasin keemiseni paprikaviilud 
                        Kui kõik valmis kutsusin mehe sööma  
  

  Jook:   vesi  , FUN light  (magustaja )   ja ingveritükikesed 

Ja mis te arvate, ega ma ära ei väsinud ?- muidugi väsisin …. 

4 kommentaari:

  1. Tegelikult see seebiga puu-ja juurviljade pesemine on nii õudne. Ma pesen hästi tulise veega. Sööme tihti ka maasikaid. Ei kujutaks ette, et pean need enne ükshaaval seebiga puhtaks pesema nagu soovitati.Täna kapsapead pesin küll hoolega. Enne võtsin vist lihtsalt peamised lehed ära.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. tegelikult pesen vedela seebiga . siis ei ole nii hull ehk .. seebitan käed ja siis on sama hea kui pesen käsi või pesen öuna ,, peale käte pesu pole ju midagi hullu.. Ma olen juba harjunud ja enam ei kujuta ettegi et ei pese .. nii palju õpib lühikese ajaga ümber

      Kustuta
  2. Vastused
    1. jaaa see on ainult see mida tegin köögis .. kuuma pliidi ääres ..

      Kustuta