Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

25. apr 2014

Kurvad uudised.


 



Täna suri minu äiäpapa keda tundsin 12 aastat.  Kolmas infarkt  viis ta meie seast. Mul on hirmus kahju ja tunnen südamest kaasa mehe emale, sest ta jäi nüüd üksinda 87 aastaselt . Suvilareis jäigi  meie papal tegemata ..  Ma ei tahagi rohkem midagi kirjutada kuna praegu lihtsalt on kurb . Helistasin ämmale ja lohutasin ja ütlesin, et kui on midagi abi vaja, siis oleme olemas .  Rääkisin ka mehe õega ja ta lubas olla ühenduses meiega . Õnneks ta elab sealsamas lähedal ja on emmele toeks .  

Matused toimuvad järgmisel reedel Helsingi pitäjä surnuaiale.
 


 

Mõned kaastundekaardid .. ...





2 kommentaari:

  1. Kurb tõesti ja meil - mahajääjail - on ainukeseks võimaluseks lasta minejal rahus minna ning tänada ilusate aastate eest, mida on saadud jagada.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan Elina, õnneks elas äiapapa kaua ja suri kiirelt ja valudeta .

      Kustuta