Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

5. apr 2014

Kurbus


Elu on laul, on lihtne ta viis,
Heliseb korra ja vaikib siis.

Täna on mul väga kurb meel, sest minu  lähedane inimene lahkus siit ilmast raske haiguse tõttu . Ema õe tütar oli mulle nagu õde ja minust 2 aastat noorem. Ta  nägi küll palju vaeva võitlemaks selle haiguse vastu, aga  haigus sai võidu . Märtsi lõpus oli tema viimane sünnipäev ja aprillis ta suri oma tütre käte peal . Tütar oli tulnud nädalavahetuseks  koju kaugemalt ja nii ma arvan  oli emal kergem lahkuda. Mul on kirjeldamatult kahju .


Mälestus püha  sinust hinge jääb  helge ja hea.


 

2 kommentaari:

  1. Siiras kaastunne Sulle ja kõigile veel siiajäänutele!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Elina, suur tänu sulle kaastunde eest .

      Kustuta