Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

6. apr 2014

Raamat Narvast


Täna sain loetud uue, mina sarja, raamatu" Minu Narva".
Ma olen ainult ühe korra Narva linnast läbi sõitnud ja ehk  ka peatusime seal, aga see oli nii ammu, at Narvast ma ei mäleta midagi . Isa kunagi noorena käis Narva sanatooriumis ja sellest puhkusest  oli pilte, mida ma vaatasin . Mul ei ole mingit sidet Narvaga , mul ei ole seal sugulasi, ega ka ühtki tuttavat. Alles  Soomes tutvusin inimesega, kes on Narvas elanud ja kes tõi mulle selle raamatu lugemiseks.
Selle raamatu on kirjutanud  Katri Raik. Ta  on TÜ Narva kolledži direktor. 2009. aastal tunnustati teda Valgetähe III klassi teenetemärgiga, 2012. aastal missiooni­ preemiaga ja 2013. aastal aasta naise tiitliga.
Raamat on kirjutatud tema isiklikust vaatevinklist ja kogemustest ,tundmustest , mälestustest .


Mõni tavainimene oleks selle raamatu kirjutanud ehk  hoopis teises valguses . Siin on palju fakte ja sündmusi kultuuriinimeste elust.  Sellest on ka huvitavalt kirjutatud.

 
Minu jaoks oli fakte palju ja oli vahepeal ka natuke liiga konkreetselt kirjeldatud . Aga üldiselt lugesin raamatu läbi 3-4  päevaga .. Ei ühe päevaga nagu juhtub põnevate raamatute puhul ...





vana Narva Jõesuu Sanatooriumi    pilt siit
 



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar