Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

30. juuli 2016

Liblikas lendas mu aknale

Sain suure vaevaga ta õue juhatatud, rabeles mis hirmus elu eest seal akna peal ma arvasin, et saab infarkti, hakka veel elustama .... Uks rõdule on pärani  kogu aeg ja putukaid ja mutukaid lendab aeg ajalt sisse , kõige hirmsamad neist on herilased .Neid ma kardan. Aga ühe korra lendas linnuke kööki .Ka rabeles et välja pääseda otsis ja otsis ja lendas peaga vastu klaasi ... Sai siiski elusalt välja. Muid loomi pole näinud sisse tulevat, Ilusat suve!





2 kommentaari:

  1. Minul lendavad liblikad pidevalt kasvuhoonesse. Mõned päevad tagasi oli neid lausa 4 korraga ja nad lendavad üleval kõrgel, et ei ulatagi kätte saama ja siis ootan hetke millal nad madalamalt lendavad. Teen ka kõik katuseaknad lahti, aga läheb ikka tükk aega enne kui nad välja saan. Süda ei luba neid palavuse kätte surema jätta, sest kurb on vaadata kuidas nad kogu aeg vastu klaasi lendavad lootuses välja saaada.
    Mõned aastad tagasi oli lind ka sees ja kui ta lõpuks pihku sain, siis süda peksis nii kõvasti hirmust.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. aitäh sulle Reet et sisse astusid ja minuga koos mõtiskled. Ilusat nädalavahetust sulle

      Kustuta