Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

22. juuli 2016

Kirsse ostmas


Meie saksa poes LIDL müüdi kirsse hinnaga 3,99€  ja  tahtsin kohe ostma minna. Müüdi 3 kilo pere ehk majapidamise  kohta, ehk siis  kui ma oleksin üksi läinud oleksin saanud 3 kilo ja kui me läksimegi koos abikaasaga saime ikka ainult kolm kilo. Siin müüakse paljusid kaupu  per talous  ehk siis tõlgituna majapidamise kohta.
Muidugi võinuks ju nii teha, et mina olen ühes kassas, aga mees läheb teise kolme kiloga  teise kassasse- ega seal ju passi küsita, aga selline  võimalus tuleb ainult eestlasele pähe , kuna soomlased ongi niivõrd ausad, et neil ei tuleks selline asi pähe  või siis lihtsalt nad ei tee nii. Kui on kolm kirssi nina peale siis nii ka on .. ja rohkem ei võeta. ... ja kui nad  veel näeksid  et me siis samasse autosse istume, siis vaataksid väga paha pilguga ..  sedasi müüakse  ka kohvi- kui pakutakse odavama hinnaga mingit kallist kohvi näiteks , samuti näiteks kala ...  et ikka ausalt köik saaksid ja ei ostaks kokku ja siis teised ei saa midagi ...
No nii ja   läksime siis  kolme kilo kirsse ostma .
 Noh  kirsid ei olnud muidugi kastides, sest kastis on 5 kilo  ja kõik olid  puistatud suurde kasti ja sealt siis pidi kühvlikesega kühveldama kilekotti - kaalu seal juures ei olnud ,  kaal oli kassas  ja ei teadnud kui palju ma sinna kahte kilekotikesse kühveldasin , aga kassas selgus et täpselt 3 kilo ja 32 grammi ehk siin umbes 5 ülearust kirsikest - ei, tagasi neid ei võetud ...
Kodus puhastasin kividest ja panin sügavkülma 7 pakikest .. saab 7 korda kisselli teha talvel .

 Tuli meelde, et korra keemia õpetaja mainis, et mul on apteekri käsi. Keemia tunnis  kemikaale klaaskolbidesse pidime valama ja täpsélt valasin ... ilma lehtrita  ja mööda ei valanud ...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar