Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

15. juuli 2016

Maasikakriis

 Maasikakriis Soomes
 Ei oleks kunagi uskunud, et Soomes ei jätku maasikaid .... süüdi on vihmased ilmad ja  isegi põllud juba tühjaks korjatud  ja need mis alles, seal need polegi enam magusad ... ei oleks seda arvanud, aga mis teha ,see aasta oleme maasikatest ilma, 5 kilose maasikakasti eest küsitakse 50 €, seda ka ei kannata osta sügavkülma  parem siis juba talvel poest võtta 1 € kotikene ...

Anneli käis  laste ja lapselapsega põllul ja lubas ka mulle korjata, aga  sellist asja pole enne olnud, et marju ei saagi ...    helistas siis mulle ja kutsusin et tulge kõik minu poole teed jooma  ja mul võileivad juba valmis ja  soojendasin ahjus  viinereid

  neid nimetatakse Soomes  nauraava nakki


Pakkusin ka kisselli koos Anneli toodud jäätisega , mnmmm kui hea oli

Maasikatest on hea teha kisselli .. mulle väga meeldib kisselli teha ,  see väike lusikas tärklist ei tee midagi paha figuurisõpradele ja  kui ma keedan kisselli  siis ma suhkrut ei panegi .
Pärast panid Anneli lapsed mul kolm pilti üles seinale ...   Matu ka aitas haamrit hoida ... Matu on nii tore poiss Eestist- Anneli lapselaps .

2 kommentaari: