Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

30. juuli 2016

Pulmaaastapäev

38 aastat tagasi olid meie pulmad. Abiellusin Jüriga.  See oli minu esimene abielu ja üldse esimene mees minu elus.   Poleks osanud arvata, et elus tuleb veel mitu korda abielluda .. enne kui leiad selle  keda otsid ja kellega on koos hea  ja turvaline olla .  Jüriga oli nooruses turvaline olla küll. Ja lapsi ta hoidis, niipalju kui kodus oli. Aga põhiliselt oli kusagil mujal kui kodus. Ja mida aeg edasi seda vähem oli kodus.
Olin just lõpetanud Pisi- Peda kui tutvusime ja kolme aasta pärast abiellusime. Elasime koos peaaegu 15 aastat .. pluss need kolm aastat mis ma Tallinna vahet sõitsisn nädalavahetusteks tema juurde .
Heh, pulmad olid nii lõbusad, isamees oli nii fantastiline, et kogu aeg naersime, ei olnud aega laua taga süüagi, kogu aeg organiseeris kõiksugu  toredaid mänge ja  esines  täie rauaga .  Rahvast oli kusagil  80- ringis. Hästi, hästi ilus kuum päev oli. Ja kui palju aega sellest on möödas .  Pilte  ei tahtnud ära visata peale lahutust, mis need pildid süüdi on .. hea vaadata, ikkagi oma noorus,  mis on  olnud, see on olnud.

vanemad õnnitlevad

pulmavalss


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar