Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

3. apr 2016

Pühapäevane postitus

Esimesel aprillil sain ikka aprilli ka ... Sõbrannad tegid ...
  praadisin muideks räimi ja tuölid väga head ...  Eerole ka meeldiva minu tehtud praetud räimed jahu ja munaga ..soomes tehakse teistmoodi ... mulle ei maitse soome moodi ... neid ei veeretata jahus ega munas vaid praetakse niisama ja siis pole sellist mahlast maitset .

  Täna hakkasin tegema  pannkooke peale Anu saadet, kus ka minu lemmik esines- Üllar Jörberg . Jah minul tuli pisar silma ja veeres mööda põske alla ka ..
 Jumaldasime tema laule noorena ja sai tantsu vihutud hommikuni tema laulude saatel, nüüd juba 74 a ... varsti juubel ... Jah ta on küll  saanud eesti rahva armastust palju tunda, aga ka mõnitamisi rahva õelamate esindajate poolt ...  Arvan siiski, et teda armastati  ja praegu ka armastattakse ja jäädakse armastama ... Aga ta tunnistas ise et elu varsti läbi .... no ei  ole Üllar,  ela veel hästi kaua, niipalju kui jumal sulle annab , aga laulud jäävad ju alles ja arvan, et kunagi aastate pärast veel  avastatakse uuesti , kui kift laulja ta oli . Aga jah nii kurb, et me kõik vananeme ja sureme kord ära. 


http://share.ifolor.fi/view/F50PkMG2

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar