Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

20. apr 2016

Patriotistlikud sokid


 
Sõbranna Heldi kudus mulle tellimise peale sellised sinimustvalged iseseisvuspäevasokid, kuna  mina väga armastan Eesti lipu värve ja olen Eestimaa patrioot .  "Väike" patrioot ..
Loomulikult on seda defineeritud igatmoodi mis asi see patrioot on, mõni arvab et patrioot on see kes on valmis Eestimaa eest surema - mina  oleksin ka nõus, kui oleks selline võimalus et mina suren ja  Eesti rahvas saaks kõik õnnelikuks - palun väga .. aga kuna ma tean, et minu suremisest kellelgi kasu ega kahju pole, siis ma ei sure isamaa nimel  ja kõik kes seda väidavad on "valevorstid" ...
   Vanasti olidki partioodid need, kes võitlesid  Vabadusvõitluses Eestimaa eest , s.t sõjamehed ja naised .
Aga nüüd on asi teine, elu teine ja patrioot võib olla ka see väike  inimene, kes elab teises riigis ja on saanud isegi teise riigi kodakondsuse, aga ikka mõtleb  oma maa ja rahva peale,  kannab siin edasi meie keelt ja kultuuri, traditsioone, tutvustab seda teistele rahvustele  ja elab korralikku elu ja ei häbista  Eestimaad.  minu arust see on väga tähtis. Me ei kiru taga valitsust, ega riiki, selle eest, et meil ei olnud seal hea elada ja pidime ümber asuma  mujale. Ikka ise süüdi ..
Ei taha hakata mõõtma, ega arvestama  sentimeetrites ja kilomeetrites oma patriotismi aga see, et me räägime siin Eestimaast ainult head, on suurem patriotism, kui see, kui seal teda taga kirutakse .
 Tegelikult mulle ei meeldi poliitika jutud, see selleks,   aga kuna sokid on nii ilusad, siis   tuli esile see patriotismitunne ... ja  kumardus Eestimaa poole.  Ja oma väikeses mullis olen  kindlasti päris tubli patrioot ...
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar