Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

13. apr 2016

Täna pakiga tuli

Sain täna odavalt kaks ilusat puidust öökapikest , sahtleid läheb ikka vaja igasuguste pudinate ja vidinate jaoks .
 
ja postiga tuli selle kuu LIVbiox oma heade toodetega ...
Kõige rohkem meeldis mulle ARTIC GLOW huuleõli selline mõnus  vaarikaseemneõli baasil toodetud .  Väga hea lõhna ja maitsega ja tegi huuled kohe esimesest korrast hästi pehmeks .
8ml  11,90€
 Hambapastat Max White Ekspert White on mul  ka vaja ...  75 ml.- 4,95€
Juukselakki kasutan ka ainult siis kui kuhugile välja minek on ... Aga Chooz HairspreySuper Strong juukselakk  mis 300ml maksab 15,90€   tundub olevat väga tõhus .. minu pihustipudel oli 100ml
SIM 
System 4 oil Cure Hair Mask O
Juustemask hooldav ja kooriv  215 ml - 14,90
Kanda juustele ja  peanahale ja hoida mütsi all 5-30 min ja siis loputada hoolikalt läbi ..
 
Osis+
Big Blast volüümigeel teeb juuksed kohevamaks,  kaitsev omadus ka kuuma fööniga juuste kuivatamisel .
200ml-12,90€
Garnier Mythic Olive Kehaõli  sobib eriti kuivale nahale  ei jäta rasvaseks imendub hästi 150ml.- 6,95
 ja veel oli minu lemmik ekoloogiline  pesukinnas Rami Bambu (maaletooja Pro CareOy )
 ...  see meeldis mulle ka väga .  Piisab tilgakesest pesuseebist, et kogu keha saaks  pestud .
Hea pakk , vahepeal pidasin pausi ja ei tellinud aga  nüüd tellin veel

 
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar