Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

31. märts 2016

Maailm on hukka läinud

Pühad läbi , argipäev trügib sisse. Mis maailmas me elame, mis siin  õieti toimub, ükski päev ei lähe mööda ilma et  midagi kohutavat  või imelikku toimuks- igasugused  lõhkamised, kaaperdamised, grupivägistamised kruiisilaeval- kohutav .
 
 

Kõige jahmatamapanevam oli lugeda sellest kuidas inimene koos kaaperdajaga pilti palub teha !!!!  Mõnes mõttes hull või siis hulljulge.  Aga sellises situatsioonis mitte kaotada  huumorisoont on tegelikult fantastiline  kaasasündinud omadus ... usun, et seda hakatakse veel kunagi uurima ...psühholoogid kindlasti ...  jah mina ka usun et see võis olukorra pinget nats maandada ... ja ehk ka tänu sellele andis kaaperdaja alla ..
          Aga meelde tuli kohe  see kuulus kreisi "Trammi kaaperdamine" .  Naera lolliks  kohutava asja juures. Olen ise ka olnud kaaperdajate meelevallas aga önneks see oli ainult unes kus mind poes võeti pantvangiks ....  oli õudne küll .
Ja siis  tipuks savisaar koos " kuningas" Kirkoroviga. See pilt ka hämmastas .
 Käis jälle Tallinnas esinemas.. nii väikeses kohas?   Tubli "poiss" . Ju siis maksti hästi ja piletihinnad kindlasti taevas .....
Kirkorov on äge. Vanaks ka juba jäänud aga ikka veel äge . Aga noor Lazarev keda ennustatakse vöitjaks eurovisioonil on ka äge, mulle meeldib .

https://youtu.be/idgYWNbBngE

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar