Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

18. märts 2020

Maailma kõige kiiremad autod

  Eile vestesime lapselapsega päris pikalt Watsapis ..  Tema elab kaugel , meie näeme harva, vaid korra aastas saab ta mulle külla tulla . Rääkisime  maailma kiirematest autodest , pokemonidest , koroonast , külaskäigust,   põnevatest asjadest mis tal kodus ja kananuudlisupist mis pidi olema kõige parem ..
Mul on vaja teha ka see  postitus sest lapselaps jagas mulle oma kõige  lemmikumate autode pilte ja pokemoni kaarte  mida ta  ka kogub . panen siia . et siis saab uurida pärast …


 Igal autol oli nimi juures ja  ma ei ole neid nimesid jõudnud watsapist veel siia  kirjutada , homme tegelen sellega 

Ferrari 458 Spider

Aston Martin Vulcan 

Formula E Gen 2

Bugatti Chiron 420 km/ h

Lamborgini Avendator

Ferrari Enzo


Pagani Huayra

Aventador Miura

Lamborghini Veneno

McLaren F1

Jaguar XJ 220

McLaren Senna 



legendaarne kananuudlisupp

kananugetid

ja palju palju pokemone 













Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar