Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

20. märts 2020

Kevad saabus täna

Täna raadiost räägiti et meie maakonnas   on  mõned nakatanud juures aga  kõik on seotud nendega kes on  matkadelt naasnud või selle esimesega -kes selle viiruse meile Itaaliast tõi . … Minu lähipiiris kedagi ei ole- kes kedagi  isiklikult tunneks-  kes on haige . See on väga hea  uudis ja  annab lootust .  Niipalju ma ikka seda raadiot usaldan aga kindel ei või milleski olla nüüd  . 
Facebooki pole läinud ja solvunud  sõbranna , endine pinginaaber pole enam minuga ühendust võtnud MNSis 
Solvumine on paha asi . 
Ja ma ei teinud midagi muud, kui kirjutasin talle, et ära levita libauudiseid,  kui sain temalt selle facebookis leviva  õpetuse,  et hoia 10 sek. hinge kinni ja joo vett ..
 Kui see nii lihtne oleks 
Kas siis oleks niipalju jama selle kõige ümber . 

 Noh  kevad saabus vaatamata  kõigele .
 Meil õue peal korraldas keegi grillipeo ..  
kevade saabumise puhul … 
👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀
Mina vaatasin aknast 



                         Head kevade algust  !


Billie Eilish bad guy

1 kommentaar: