Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

27. märts 2020

Vanaisa kell. mida ei keeratud




Selle ilusa õnnitluse teatripäevaks tegi  väga suur tetrisõber ja külastaja
  minu armas  SÕBER   sellest  toredast blogist  kus on palju häid  toiduvalmistamise nippe ja käsitöid ja palju reisikirjeldusi .

💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜

Ja jälle see  …..kellakeeramine .

😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕
Nüüd oleks nii sobiv aeg seda lõpetada kogu see jama , laevad lennukid liiklus seisab , kella keegi eriti ei vaata , kuhugi ei pe kiirustama kellaaja peale muidugi  need peavad kes on  ikka veel tööl . Kohustused peavad täidetud saama kellapealt ...

 Ma ei taha  seda kellakeeramise tsirkust järjekordselt  kaasa teha 😕….. aga vist peab , mul on veel eelmisest kellakeeramisest üks kell tagasi keeramata nii et üks kell vähem keerata edasi … heh
 Mis mõtet ?😕 Ja veel praegu kui  ilma seda keeramata on maailm pahupidi keeratud .. 
  Mul on kolm tuba  ja nii palju kellasid , ma lihtsalt väsin ära .
 Nii loendan siis:


Magamistoas  suur seinakell 
                      öökapil äratuskell
                   mehe öökapil tema äratuskell
                    vahest on telefon äratuskellaks  s(ee automaatselt keerab ise )

esik :              1 suur seinakell 

tuba :            suur seinakell . 
                      riiuli peal kell 
                      arvutis kell  ( seda ei pea keerama )
                     läpakas kell   -------------
                     tabletis kell ------------
                    telekas kell -------------

 teine tuba        seinakell 
                         lauakell 
                         raadios kell   --------------

köögis :          mikros kell      
                      suur seinakell 
                      munakell ( seda ei pea õnneks keerama 
siin videos on minu kellad
 need mis sel ajal olid  , nüüd on mõned kellad uuendatud





 see on  praegu kõige uuem seinakell  mida mul videos ei olnud 

2 kommentaari:

  1. Meil on õnneks vähe kellasid, mida ise peab sättima, aga see pidev jantimine on vastukarva ikkagi. Juba mitu aastat "arutatakse" sel teemal, et võiks ometi kellakruttimise järele jätta, aga … nüüd on inimesed üksteise peale pahased, sest ühed tahavad nn suve- ja teised jällegi talveaega. Oh taevake, mu meelest oleks targem vööndiaeg ehk algne seis, mis oli enne kella keerutamise algust!
    Vana tõde: kui teki ülaservast riba ära lõigata ja see siis jalutsisse õmmelda, ei muutu ju teki pikkus vähimalgi määral!

    VastaKustuta
  2. Meil õnneks ainult 2 kella, mida peab keerama. Teised lähevad ise paika.

    VastaKustuta