Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

17. märts 2020

Uni Peeter Jürgensist

Aaa aa . tahtsin veel oma unest kirjutada
 jalutasin Viljandis kusagil ….  ja kuidagi sain kokku Peeter Jürgensiga .. (näitleja Ugalast) kõige vanem . Hakkasime rääkima .. koroonast ka .. siis tema küsis, et  kuidas ma Soome sain ja kuidas ma soomlasega tuttavaks sain ja me siirdusime kusagile  vaiksesse nurka istuma, seal oli kaks tooli  ja istusine näod vastamisi .. mina siis jutustasin ja tema kuulas ….. siis  muutus see minu  tool nagu   laiaks kiigeks ja  Peeter tuli minu kõrvale kiigele istuma  ja pani mulle mingi teki peale … , seal me siis kiikusime  ja uni hakkas peale tulema (unes) hehe … ja ma painutasin oma  pea tema õlale ..   Vaatasin tal on kaks sõrmust sõrmes , üks väikeses sõrmes et nagu kadunud naise oma ja teine tema  abielusõrmus .. mõtlesin veel, et kannab naise sõrmust ka …  . siis  ma peaaegu tukastasin ja siis  me tõusime üles ja imestasime et oi kui hea oli kiikuda- isegi tukk tuli peale … , selline uni …
    Noh kui ma ärkasin läksin kohe vaatama netti, et kas ta ikka elus on .. õnneks on elus .    

1 kommentaar: