Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

24. mai 2014

Õietolm

Kohutav tolm, mis langeb puudelt minu rõdule, on valgendanud  minu  rõdul olevad kõikvõimalikud kohad  ja mööbli.  jah see valge on tegelikult kollakasroheline .....
Täna hommikul läks päris tükk aega, kui sain puhtaks tolmutatud ... aknalauad ja lilled/potid .  natuke aega läks mööda ja kõik uuesti sama ..Kuiv pesu oli vaja eelnevalt läbi kloppida enne kui tuppa sai toodud ..
tolm hõljub ja tapab meie kopse

.
minu mugav lugemisnurgake rõdul, kus saan istuda gaasimaskiga sellise õietolmu langemise aegu ..


pilved on nii äraarvamatult huvitavad ..
 

lilleõied ka tolmused
 

laua pealt võtsin just tolmu
 

petersell kasvab
 

lilluba ja ronilill luuderohi



ajaviiteks saab lugeda vanu raamatuid , kui väga palav pole

3 kommentaari:

  1. Mul on kõik kollane. Kollase värvi vastu pole mul muidugi midagi, aga valgete pükstega ei taha küll aiatooli istuda.eile käisin piibelehti korjamas ja terve mets oli kollast õietolmu täis. Mu mustadest tennistest said kohe kirjud. Kaseurbi pühin kokku ja tõstan labidaga, aga hoolimata sellest on tore, et väljas on suvi ja soe.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa Reet , käisin dusshi alt läbi ja on kergem olla , muidugi nii tore et on sillerdav suvi .. tahaks mereranda...

      Kustuta
  2. Meiegi ilm on kollast hõljumit täis ja eriti raske on allergikutel seda kevad-suve ilu nautida. Kui muul ajal toimivad allergiarohud üsna hästi, siis võimsa kevadise looduspeo toime on ikka tugevam. Lisaraskuseks on muidugi ka see kuumalaine, mis kroonilistel haigetel nii silmad kui ka käed-jalad paiste ajab. No nii see lihtsalt on, et inimesed on erinevad ja taluvad nii soojust kui muud ümbritsevat keskkonda erinevalt. Aga mõõdukalt soe meeldib mullegi ja mereranda tahaks ikka ka! :)

    VastaKustuta