Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

2. mai 2014

Kirbukas

Täna reedel olin taas meie kirbukal abiks kuna juhatajal oli vaba päev saada ja palus mul tulla appi . Hommikul alguses kohe ei olnud kedagi, peale minu oli veel kaks naist kes siis koos minuga jõudsid sorteerida ühe kotikese asju ja müüki panna - kohe näha,, et  töökultuur on teine kui meil. Suitsetamas käisid, aga vähemalt  iga tund ja  vahepeal nad läksid sööma ja vahepael kohvile , minule toodi ka karbikesega suppi köögist ja pannkooki. Supp oli väga maitsev ja pistsin selle lõuna aeg pintslisse aga pannkoogi jätsin koju viimiseks ...
Täna oli lühendatud tööpäev ja kella 14 lahti . Enne kinniminekut oligi rahvast rohkem ja  sain ka kassasse kusagil 50 € ringis ...
Endale sain korvikese lõngakerade jaoks
2€

1€

klaasvaasike  3€
 

vaagen 1 €
 

tasuta
 
 Kui tulin koju olin päris väsinud
 Saatsin mehe poodi,  et ostaks räimi tahtsin praadida ja marineerida praetud räimi ,

praetud räimed jahu ja munaga

marinaad sibulaga

 
Sinna siis see õhtupoolik kuluski , kaks tundi praadisin ja mässasin räimedega .
 Ah jaa , minu vana telefoni aku oli nii läbi juba et ei saanud enam helistada ja tellisin uue , Täna tuligi posti ja mees käis ja tõi mulle uue telefoni koju


 
Tavaline vanainimese telefon, aga hästi näen numbreid ja ilus punane .. Mulle meeldib


sibul on ka hästi kasvanud
 
 Veel kirbukalt :
 Meil on seal ka selline tasuta asjade osak kus leidub vahel päris vahvaid asju

pildiraamid  tasuta  saan panna pisi Ossu pildid  sinna

 
pildiraam 50 senti
 
panin raami sisse lapselapse pildi
 

Ossule t särk 20s

sokid tasuta
 

ilus raamat  50s



Wc paberirulli hoidja
20s

armsad tassikesed  tasuta
 
kaunistasin tassi pitsiga


tasuta T küünlaalused


tasuta

  Ja jälle nädalavahetus.
 

3 kommentaari:

  1. Töökas päev! Sina jõuad küll rohkem tehtud, kui nii mõnigi noorem inimene!
    Ja räimed on head!
    Ja telefon on hea!
    Ja sibul on ka hea ning kuna nad juba nii hoogsalt kasvavad, siis vaja vist kohe uus ports mugulakesi kasvama torgata!
    Ahh, sel aasta on küll kevad varane olnud, kuid ikkagi tahaks, et need kevad ja suvi ometi kauem kestaksid!

    VastaKustuta
  2. Elina, täna on nii külm, käisin rõdul , viisin mesilasepoisid välja oksale rippuma ja selg kohe hakkas valutama külmast , pesin pesu ja sõin oma marineeritud räimi - oh issand kuidas nad maitsevad mulle , eriti kui pole kaua teinud ... mees söi rohkem tavalisi praetud räimi aga minule meeldivad marinaadis rohkem .. njämmaaa, tule sööma ...

    VastaKustuta
  3. Mulle ka maitsevad marineeritud räimed, aga ma panen marinaadi veel ka porgandit ja hästi palju. Sibul ja porgand on sama head.Tegin ka alles nädal tagasi, aga meie poes müüakse räimi harva.

    VastaKustuta