Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

3. mai 2014

Lilluba


Panin täna likku lilloa  roosoa seemned, soome keeles nimetatakse  RUUSUPAPU   ,naabrinaine eelmisel aastal tõi ja ma eile tükk aega enne magamajäämist proovisin meelde tuletada kuhukohta ma olen need  pannud,  aga täna leidsingi kergesti üles ...  Leotan paar päeva ja siis mulda .  Ta kasvab väga hästi ja on hästi ilusate õitega ...
Teine taim mis hästi kasvab ja ülespoole ronib on soome keeles humala - siis vist eesti keeles humal?...



Täna pesin pesu ka ja viskasin rõdule kuivama, aga seal oli nii külm, et BRRRRRRRR .

3 kommentaari:

  1. Humal on tõesti hea ronija. Meie eelmises kodus istutasin ta vana autorehvi sisse ja õnneks käitus ta seal väga viisakalt - ei roninud laiemale alale, kui temale lubatud ja kasutas kenasti temale ehitatud võrestikku. Ja humalakäbidest tee mõjus meeldivalt maitsva ning rahustavana.

    VastaKustuta
  2. eelmine aasta otsisin ja ei leidnud seda humalat , PEAB see aasta uuesti proovima .

    VastaKustuta
  3. Mina olen naabri humalaga lausa hädas. Kasvab nii metsikult üle aia minu aeda, et mu arooniapõõsad on üleni humalaga kaetud. Lõikan küll igal aastal otsi lühemaks, aga ta on nii jõuline. Samas katab kenasti meie ühise aia rohelusega.

    VastaKustuta