Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

24. mai 2014

Ära ole ebausklik


 Möödunud neljapäev oligi kaduneljapäev , iga kuu nagu ei pane seda tähelegi, aga seekord oli kohe kalendrisse rohkem vaatamist ja see jäi silma , hommikul ütlesin mehelegi kui tööle läks, et täna on selline päev et kõik mis teed -on  tuluta , ilmaasjata .ehk siis läheb kaduma ... ta lubas siis töö juures ainult teha nägu, et teeb tööd et siis ei lähe midagi raisku
 Saatuse tahtel  pidi tulema  just neljapäeval Tõnu pakkide järgi mis olin ema jaoks valmis pannud .
Peast käis isegi mõte läbi et äkki midagi nüüd kaduneljapäeval  läheb untsu nende kottidega .. aga Tõnule ma seda ütlema ei hakanud, et mitte teda meelestada millegile halvale ... Hilja õhtul helises telefon ja Tõnu helistas  et oli juhtunud väike õnnetus (õnneks, et väike ) avarii , tema ees oli auto liiga äkki pidurdanud ja ta  sõitis sisse tagant, õnneks nad ei saanud keegi viga ...
 Aga reis oli rikutud ja laeva peale nad ei jõudnud  See on küll täitsa imelik, aga kaduneljapäeval ei tahaks reisile küll minna edaspidi .....
Poleks ma selle peale mõelnud - poleks midagi juhtunudki aga nüüd oli hea ajada kõik kaduneljapäeva peale ...
Aga kas teie usute igasuguseid endeid ?  Ja päevi - reede ja 13 ?


1 kommentaar:

  1. See on nüüd küll niisugune küsimus, millele ei julgegi kohe vastust anda. Vahel ma usun sisemist tunnet (nii head, kui halba) ja vahel ma tunnen end häirituna mõnest unenäost/endest. Ja ega inimene ise ei saagi eriti midagi muuta oma tundmuste ja aimduste osas ning lõppkokkuvõttes usume me kõik midagi! Isegi need, kes väidavad, et ei usu midagi, usuvad ju seda, et nad ei usu!
    Loodetavasti saab ka auto parandatud ja parim osa on selles vahejuhtumis ikka see, et inimesed terveks jäid!

    VastaKustuta