Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

13. mai 2014

Ema sünnipäev


Palju õnne armsale emale !

Ema sai täna 79 aastaseks.
Aitäh, ema, et mul olemas oled ... !!!

  Facebooki õnnitlused teevad ka meele heaks ja lõbusaks ...  nii paljud sõbrad pidasid meeles ...

 

2 kommentaari:

  1. Ema jaoks tuleb aega võtta, kasvõi sellel ühel päeval aastas. Võtta tükk valget paberit ja sulepea ning kirjutada talle kiri. Panna kirja kõik see, mida oled tahtnud ammu emale öelda. Mõtteid, meenutusi, mälestusi, ka siis, kui ema su kõrval füüsiliselt enam pole. On tähtis öelda: ema, ma armastan sind. link siithttp://arvamus.postimees.ee/2789900/kristel-kossar-kirjutage-oma-emale

    VastaKustuta
  2. Küll on hea kui on veel ema olemas. Mina kaotasin oma vanemad juba üle 20-ne aasta tagasi.Saan ema mälestuseks ta sünniaastapäeval ainult küünla süüdata.

    VastaKustuta