Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

11. mai 2014

Ema, kallis ema!

Täna on emadepäev , minagi soovisin hommikul  oma emmele ilusat pidupäeva ja ütlesin, et ta on mulle kõige kallim, parem  ja armsam ..  Nii hea et on olemas ema keda sel päeval tervitada .

Kuid meeleolu on mul  tegelikult kurb, sest minu enda armsad täiskasvanud pojad on mind unustanud.  Seal kaugel Rootsimaal vist on nii palju tegemist ja pojad  põevad unustamise haigust .
Aga nojah - mis  ikka halan,  minu kaks täiskasvanud poega  on sellised nagu nad on  ja kui nad ei pea tähtsaks   teha emale headmeelt,   siis olgu pealegi , mina armastan neid ikka, mis siis, et sellised  südametud " juurikad " on ..

Lugesin siit (klikka) huvitav artikkel Henry Jakobsoni  poolt kirjutatud   emadepäevast ja kuidas ta kavatseb seda tähistada koos pisipojaga . Sealt leidsin huvitavaid mõtteid . Tsiteerin :

"Usun, et sellised traditsioonid saavad alguse isast — kui isa selle päeva erilisemaks muudab, siis see ongi erilisem päev. Aga meie peres ei olnud."
 Meie peres  oli nii et pidin ikka oma mehele meelde tuletama, kui oli mõni tähtpäev siis ta ikka tõi lilli ....aga kui ei - ------

 Vaatasin telekast  presidendi kõnet ja kontserti ja nautisin sellest ilusast mis telekast koju kätte tuli...



vahvad laulupoisid
 
 
 
 
need armsad poisid tegid niipalju headmeelt , ootan juba et oma lapselaps laulaks mulle ...
 
Uku Madis ja Eke Mihkel Vainu - "Me lähme preilnad reisima"
 
ETV arhiivist saab ka vaadata
 
http://etv.err.ee/index.php?05673747&video=12222#.U2_AameKDGI
 

Helve Särgava

 Eriti meeldisid need kaks poissi, kes laulsid nii vahvasti . Valiti aasta ema ...



Sibulapealsed kasvatavad teist saaki peale lõikamist juba nii suured ...

 Muideks, pesin veel ühe toa aknad seest ja väljast ja keskelt , mul ju neid aknaid palju , täna just selline sombune ilm ja hea pesta ajaviiteks.
 Koerad viisin ka rõdule tuulduma, koguvad muidu palju tolmu aga mees ei luba neid ära ka vistata.


 
 
Sain eile pojalt  sõnumi :

Tsau Emme,

 Võtsin osa võistlustest siin Stockholmis  toimus 26 aprill 2014
 
Jäin meeste arvestuses 236, 1200 võistleja seast.♥♥♥
 
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=v7NTaZ3cUv4
 

Vaata linki

 Kui klikid resultat ning resultat veelkord leiad mind 236 kohalt.

 http://toughviking.se/?page_id=1071

 Päris huvuitav oli vaadata et ta oligi ainuke eestlane kes sellest Viikingite võistlusest osa võttis ..
eesti netist leidsin artikli eelmise aasta kohta

   katusmusterohke spordivõistlus Tough Viking Race.
Võistlejad pidid läbima 7 kilomeetri pikkuse raja, millel oli 15 rasket takistust
Takistuste hulka kuulusid okastraat, muda, jää, tunnelid, elekter, tuli, ronimine ujumine ja muu.
Selle karmi tee rajasid Rootsi sõjaväe treeningspetsialistid.
Võistluse nimetusega viidati, et iidsed Skandinaavia viikingid olid vastupidavad ja karmid mehed.

 Olen uhke, et nii tubli poiss ..  kurb ainult et emadepäev meelest läks ...

2 kommentaari:

  1. Ära kurvasta.Ema oled sa oma poegadele iga päev ja kindlasti ka väga oluline ning vajalik.Oma laste südames oled kogu aeg ja ma usun, et nad peavad oma ema kalliks mitte ainult sellel ühel päeval aastas.

    VastaKustuta
  2. Reet ,tänan sind , nojah nüüd sain poja ämmä käest teada ka et Rootsis on emadepäev alles 25 mail , nojah nemad elavad sealse elu järgi ... aga lohutus seegi ... tegelikult mul ongi nii head pojad ...

    VastaKustuta