Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

2. märts 2014

Pidu meie tänaval

 
Aga mul käis täna ämm külas , õieti mitte mul- vaid meil ja veel targemini öeldes minu abikaasale  õnne soovimas tähtsa juubeli puhul . Ämm äi ja mehe õe pere koos koeraga .
Nii, et mul oli askeldamist , enne ja peale pidu . Olen lausa väsinud aga õnnelik ikka  Minu ämma kohta niipalju, et ta on väga, väga, väga tore inimene., tema on nii südamilik ja hea, sõbralik , ma nii kartsin, kui minu mees- kui ta veel ei olnud minu mees- vaid me alles hakkasime sõbrustama viis mind esimest korda enda ema juurde  Väga kartsin ämma ja äia ette astuda,  kuidas nad mind vastu võtavad ja mida must arvavad .  Ikkagi mitte soomlane poja uus väljavalitu... Sõitsime  neile külla suvilasse  suve alguses , oli väga ilus ilm ja tee peal korjasime vahepeal maasikaid ... ja ämmale ka lilli  Päris pikk maa oli sõita ja mees ikka rahustas ,et ära pabista, aga pabistasin ikka .
Kui kohale saime siis tuldi meile ilusasti vastu ja saingi tuttavaks oma tulevase ämma ja äiaga .
Me saime kohe ämmaga jutusoonele ja äi oli ka tore inimene, kuigi  väga tasane ja vagur.
Kuigi jah soomes pole kombeks eriti külas käia siiski tore, et nad tulid oma poja sünnipäevale . õnneks ei pidanud väga suuri ettevalmistusi tegema, sest
 Soomes ei pea ju lookas söögilaud olema, vaid istutakse enne  vähemalt tund aega ja aetakse niisama juttu ja siis alles keedetakse kohvi ja ja pakutakse torti . 
 
 

soojad sokid  õelt vennale ja mulle ka



Eero isalt ja emalt
 
Vaata siit:   ämm ja äi suvilas  


                                                                      Niivõrd ilus kimp




siin siis minu mehe teisik

Need raamatud on mul nüüd  läbi loetud krimkad


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar