Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. märts 2014

E- etteütlus minu variant


Tubli e -etteütluse tegijana, tean niikuinii, et Rio de Janeirolased elavad jalgpalli maailmameistrivõistluste ootuses, samal ajal, kui abituriendid mõtisklevad matemaatika eksamist.  Mina - kel pole papiljotte, ega moepäraseid Lääne- India krusse tean, et keski mu efektselt kirjutatut  ei projitseeri .

Arhitektuuribürood, aleksandrikoogid , ja potensiaalsed Ameerika-avastamised , kõik on mulle kui pagi - korraks nuusata. Parem panen ette 3D prillid, haaran furshettlaualt noriga sushi ja konstateerin toomashendrikilveslikult :"Elagu Eesti!"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar