Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

13. märts 2014

Mis meid siia on toonud?


 
 
 


Tundub et kõik ja igal pool tsiteerivad presidendi kõnest seda üht ja ainukest lauset ... , et see, mis meid siia on toonud, ei vii meid enam edasi.

Olen seda lugenud nii nii mõnest kohast - nagu ta muud polekski öelnud ... populaarne lause ...aasta 2014 parim lause ehk?

 Mina ka  jälgisin presidendi kõnet. Olen seda ikka teinud, sest natuke tahan ikka kursis olla mida Eestis tehakse. Kuulen oma  sõpradelt ja tuttavatelt, kuidas seal praegu on . ÜHED, KES VAHETPIDAMATA KURDAVAD KUI HALVASTI NEIL KÕIK ON JA TEISED, KES ON RAHUL SELLEGA MIS  NEIL ON . Nüüd on telekas ja uudistes suur möll  Siim Kallase ümber, aga mind see ei  huvita  Kunagi lugesin Soome lehest, et teda nimetati ”libedaks selliks” .
 

Mul jäi see meelde, sest minuarust nii täpselt tema kohta öeldud tema nägugi on just sellise kavala ja libeda selli oma .

Lugesin just ühte blogi kus kirjutati pikalt poliitikast . Ma lugesin aga  ega suurt poliitika mulle ei meeldi .

Minul oli väga paha  elada Eestis viimased 10 aastat. Siis juhus tõi mu Soome ja siin hakkas mul minema  palju, palju palju paremini ja mis kõige tähtsam, ma  sain siin endale kodu – mida mul Eestis polnud . Õieti see taheti vägisi käest ära kista ( heausksetelt omanikelt majade võõrandamine) . Mees käis peaaegu 10 aastat kohtus vahet .  
Mina ei kavatse tagasi tulla, sest mul pole seal midagi teha. Minu lapsed samuti saavad mujal maailmas paremini hakkama ja on õnnelikumad seal- mitte Eestis .

Lapselaps on Rootsis sündinud ja käib  seal ka lasteaias kuid õnneks kodus ikka räägitakse eesti keeles .  Sellest tunnen ma headmeelt, sest meie ühine keel on ikkagi eesti keel ja see keel mulle meeldib.  

 Võib-olla mõni tõesti  tuleb tagasi, kellel on kuhu tulla ja kes ei saa hakkama mujal, kui Eestis. Või keda lihtsalt elu sunnib tagasi tulema.   Või siis on meelitatud tagasi suuri rahasid lubades.

 Ma  ei tuleks tagasi ka siis, kui mulle  lubataks anda Eestis  korter , sama elamispind mis mul siin on  ja sama sissetulek  (praegusel juhul töövõimetuspension Soomes töötatud aastate eest , ja rahvuspension  ja Eestist tulev  27 aasta töö eest  saadav 159 €.)   Isegi, kui pakutaks natuke rohkem ei tuleks tagasi, sest tean et Eestis  ei suhtuta minusse kui inimesse oma vajadustega . Siin tunnen hoolitsust ja head suhtumist igalt alalt, igast kohast kus käin asju ajamas.  

Ma saan kasutada invaliidi taksot , ma saan korteri maksmiseks  toetust ,kuna pension ei ole liiga suur, ma saan elada ilma mureta, et kas tulen toime järgmise palgapäevani…    Inimesed suhtlevad normaalselt,  inimesed elavad normaalselt , isegi  sotsiaalselt allakäinud inimesi aidatakse ja ei lükata neid veel sügavamale porisse .
Eestiga seob mind praegusel hetkel ainult kallis emme, sõbrad kes jäid Eestisse, on alles, kuid nende pärast ei koliks ma ka  tagasi,  neil on hea meel, et mul läheb hästi ja ma saan  nendega edasi suhelda. Võimalusi on ju tänapäeval palju.

Ma ei mõtle poliitikast palju, tahan ainult natuke kursis olla mis toimub. Austan neid, kes valutavad oma südant ja kulutavad närve Eesti poliitika peale mõeldes, ise seda ei tee. Tunnen, et sel pole mõtet.  Ma ei ela enam seal ja see, mis mind siia on toonud, on see, et mul oli paha olla .
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar