Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. juuni 2019

Organiseerimine algab

Kui minu vanem poeg  tööasjus Eestisse  tuli ja vanaema vaatama läks siis sai ta nii suure shoki  kõigest haiglas nähtust et ta hakkas asju ajama et mina saaks tulla ema juurde  kuna asi oli ikka läinud täiesti hulluks ja vanaema tervis oli läinud 100 % alla . Oli täiesti kokku kuivanud.
Esialgu sõimas ta valimatute sõnadega mind  et miks ma ei saa tulla ja hooldada vanaema  aidata teda .  Minu vastuväited et mina ei saa hooldaja olla kui ma ise saan vaevalt  liikuda ja ma ei lihtsalt pole võimeline midagi tegema et aidata . Ütlesin ka seda et miks ei tulnud minu juurest läbi ja oleksin saanud koos temaga Eestisse kuna minu jaoks ületamatu raskus  just need pikad terminalid kus mina lihtsalt ei tule toime  selliste pikkade vahemaade ületamisega oma keppidega .
Selle suure "kakluse tagajärjel " toimus siiski  organiseerimine ja minu kallis minija võttis ette selle teekonna  Stokholm -Turku-Hämeenlinna-Helsinki- Tallinn- Viljandi -Tallinn - Stokholm

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar