Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. juuni 2019

Ema voodi kõrval

esmaspäeval siis kui me jõudsime Sandraga  sinna Õhku siis hakkas just külastusaeg läbi saama  aga kuna ma ikka nii kaugelt tulin, siis lubati mul olla  kauem .
Nii ma seal siis  istusin emakese voodi juures ja vaatasin kuidas ta on otsa lõppenud ja  jootsin teda  ja vahetasin mitmeid kordi  märga rätikut ta otsmikul sest see tundus talle meeldivat .  Jõi küll väga ahnelt  ja palju . Mähkmed olid  küll aga kuna ta  polnud ju harjunud püksi pissima siis küsis mitu korda et tahab tualetti ja siis  selgitasin talle et ema nüüd oledki tualetis ja  lase tulla kõik mis tuleb . ,ega see kerge ei olegi inimene on harjunud käima  ise wetsus ja nüüd  pissi püksi ..
 Jaa , süüa seal muidugi ei pakutud ja  keegi ei tulnud meid vaatama ega küsima  peale Viljari ema kes ütles et võib mind koju viia .
Hiljem seletati et    ei tahetud segada meie privaatsuse mõttes , aga oleks võinud küsida et kas teil on kõik ok . ? See selleks .
 Vaatasin ema  naha seisukorda ja kas nahavoldid on ikka ilusti puhtad ja  määritud, et hauduma ei läheks selle palavaga    Vaatasin et varbaküüned on pikad ja neid muidugi keegi lõikama ei hakka.
Suu olukord oli ikka väga jube , nii kuivanud suud ei tohiks kellelgi olla …  seda peaks ikka arst vaatama või hooldajad õed kes seal haruharva läbi käivad .  Korra päevas vaibavahetus see on siiski liiga vähe lamava  haige eest hoolitsemisel ..  Kui ei tule söötma siis vähemalt juua võiks ju inimisele pakkuda  Rääkisin keele olukorrast ühele venekeelsele õele seal  ja tema küsis mis sel keelel siis viga on ?
Siis ma tegin ema suu lahti ja käskisin ,et  keel on kuivanud kurgulakke kinni   siis teama ütles et see on maost ….. ehk…
Ma arvasin et äkki peaks midagi selle keelega tegema et määrida või on mingisugused vahendid  ja  mainisin glütseriini või midagi
 Äraminnes küsisin kas ma saaks midagi apteegist tuua  - siis nemad   ütlesid et meil on siin seda glütseriini ja järgminr päev oli purk pulkadega ema voodi juures . Ei tea kas oli kasu sellest et ma jootsin ja määrisin sellega suud ja huuli aga keel läks tunduvalt paremaks
.Esmaspäev siis   lõppes nii et tellisin takso  ja sõitsin suure bussiga vurrrrdi Silvi maja ette ja  Silvi tuli välja vastu ja   taksosõit maksis ainult 5 eurot ???????? Nii vähe
Pole ju harjunud eesti hindadega


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar