Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. juuni 2019

KOrteri koristamine

Kolmapäeval sõitsime siis  Võhmasse ..  Kõigepealt saime poe juures kokku  ja saime ema korteri võtmed .  Oeh . See oli  väga väga raske astuda uksest sisse ja teades et ema enam kunagi siia ei tule . Mul oli oma plaan. Et kõigepealt  riidekapid tühjaks  Ja Valja pidi tulema sügavkülma järgi   helistasin talle …
 Valja tuligi  Meie hakkasime riidekappe tühjendama   Esialgu pakkisin  osad riided ja kaltsud prügisse ja paremad riided  kiriku kotti  et annetada kirikule … Osa asju sai Marge endale.  Silvi ei tahtnud mitte midagi .  Päris palju saime tehtud , kottide hunnik muudkui kasvas  
Pidin veel helistama  ja prügiveo kohta kokku leppima
 Selleks prügiveo teenuse osutajaks  oligi endine naabripoiss Jüri .  Leppisime kokku  et kaks meest tulevad ja tühjendavad korteri
oi  kui ma sealt korterist välja astusin siis puhkesin nii nutma et täitsa ohjeldamatult nutsin mul oli emast nii kahju , kahju et ta pidi üksinda seal korteris hakkama saama ja   et tal tegelikult mitte keegi appi ei läinud ega mitte midagi ei aidanud , jah see mõni kord tolmu võtmine see ei asenda korralikku koristust . Nutsin ja nutsin …   ja magama tahtsin minna kohutavalt väsinud ja  jälle see verejooks …   Teine kord käisime koristamas koos noorema pojaga  kui ta aitas mul köögis kappidest asjad välja võtta ja kõrgematest kohtadest  Sellest oligi palju abi ..   aga see oli juba peale ema surma 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar