Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

3. mai 2015

Pühapäev

 
 Täna oli ilm väga ilus juba hommikust kui silmad avasin , päike paistis . Pühapäeviti on mul ikka  kombeks saanud vaadata Prillitoosi ja Anu Välba saadet .  Pärast aga jätkata askeldustega ja toimetamistega .. täna olin isegi kingsepa roolis , parandasin oma mehe vanad tossud ..
Pärastpoole käis Helgi , tema oli tulnud just väikeselt puhkusereisilt Riiast   ja tõi kaasa natuke  külakosti - 
Mäletan kunagi nooruses meeldis mulle lõhnaõli BISS
aga seda enam ei toodeta .. leidsin netist et sama lõhnaga on enam vähem
Be Trendy Fusion, Реверанс.
 Helgi töi mulle kohe mitu pudelikest ... ja kõik meeldisid 
 
 
 

 
 
 



kaks proovipudelikest
MIS OLID MÕLEMAD MEELDIVA LÖHNAGA



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar