Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

19. mai 2015

Teoreemid ja kevadine vihm


Täna siis on see tore päev, millal saab jälle kõvasti närveerida ja kaasa elada meie Eurovisiooni tiimile ja Elinale ja Stigile ... Ma nii loodan, et neil läheb nii hästi, kui on ennustatud.
 Ilm on kevadine ja ilus aga ikka tuuline, väljas muutub kõik rohelisemaks ja õitsvamaks ja kuidagi  ruttu on läinud ja maikuu hakkab lõppema, meenuvad eksamiajad lapsena- kui olin veel  14 ja  käisin metsa vahel vihik käes õppimas  eksamiks,  peale vihmasadu lõhnavad sireliõied ja mets  on meelde jäänud läbi pikkade aastate , nii head lõhna pole kunagi, ega kusagil tundnud ... Sirelist oli vaja kindlasti leida see 5 või enama lehega õis  - siis pidi eksamil hästi minema .....
 Nüüd aga õpivad ja närveerivad teised ja valmistuvad eksamiteks , minul pole seda  enam vaja, ega pole olnud vaja  seda matemaatikat, ega neid valemeid ja teoreeme mida tuli tõestada  . Mida on olnud vaja - see on seda  seda jalutamist metsa all ja seda lõhna tunda  , seda elamust nautida.
 See on jäänud aga  teoreemid on õnneks peast kadunud .

Eile laoti taas all meie korteris vaheseina , mina käisin esikut pesemas . Pesin ka sohvaaluse sest varsti tuuakse sinna uus lahtikäiv diivan ja minule uus lahtikäiv tugitool,  vana viin rõdule ...

kapsa, porgandi, sibula,tomati- peedisupp

kohupiim
purustatud jõhvikatega



köögis on minul  alati "segadus "
 

minu enda arust on hakanud punane laik jalal paranema natukene



kole on ta küll veel 
puhastasin selle koore sealt pealt ja panin uut rohtu peale
 

 
KOOKOSÕLI  LINK
 
 KUS ON HÄSTI PÕHJALIKULT KIRJUTATUD MIDA KÕIKE RAVIB KOOKOSÕLI
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar