Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

1. mai 2015

KIRBUKALEIUD

Mind kutsuti taas appi meie kirbukale , kuhu siis suurima heameelega läksin . Kõigepelt andis Anu mulle hästi ilusa ingliga seinataldriku kuna ta teab et ma korjan inglikesi .. Väga ilus ... . Rahvast ei olnud väga palju aga  päeva lõpus  just enne sulgemist astusid sisse 4 vene inimest . noor  neiu  ja noormees  ja kaks vanemat naist ..
Nendel oli hea meel kui nad ei osanud soome keeles seletada mis nad tahtsid ja mina ütlesin, et rääkige vene keeles  ma oskan ... 
 Siis  ühega neist naistest juhtus selline asi ....
 Tema oli selline jube uudishimulik  , kussaelad? kaseladvanematega? kaseladomamajas, kassullapsi on kustkohastoledsoometulnud kasoledabielus ja lõpuks ma ütlesin et miks te nii palju küsite minu isiklikke asju , täitsa imelik . ta vastas et tema on uudishimulik ... ja siis tahtis maksta  50 € rahaga . kuna mul kassa oli juba juhataja üle lugenud ja ära viinud siis mul tagasi anda polnud ja juhataja Anu siis ütles et tema võib vahetada  50 raha ... ma ütlesin et summa 13 € võta maha ...mis see naine pidi maksma ...  Anu tõi siis raha tagasi talle oma kabinetist  ja andis üle ja mina muidugi sain aru et  Anu on juba see 13 € maha arvanud
Pärast, kui lugesime koos kassa üle -siis oligi see 13 € puudu ..
Siis tuligi välja ,et Anu andis talle 50 € . mina sain aru et  ta andis  37 €   Mina veel küsisin, et kas on õigesti tagasi saadud selle naise käest.  Ja tema muidugi valetas, et jah ... kuigi sai kogu summa ... pistis ruttu aga kotti ja tegi minekut ...  Muidu on ikka alati täpselt  kopikapealt õige aga seekord siis juhtus nii - see oligi sellepärast et tavalöiselt ma loen raha siis üle, kui köik on läinud ja on ümberringi vaikne .. aga nüüd oli sagin ümber ... mul oli veel  kliente aga Anu juba luges rahasid ja siis see arusaamatus tekkis ...
 



väga ilus sekstsioon

 

kirjutuslaud natuke kannatada saanud

inglipildid sain endale
 


seinapilte oli ilusaid

öölambid väga ilusad



minu lemmikud sinised

dekubage töö

ämbrikesed liblikatega

hommikune tee komplekt
tass alustaldrik teepakikese jaoks , sõelakene

need on väga armsad savipottidest kujud


need savianumad on vist ka kellegi isetehtud hobi korras

käsitöömeistrite toodang ..
 

käsitöö lastelelud

siin on kottide sees köögitarbed










selle taldriku sain Anult


alus puuviljadele meeldis ka mulle

magustoidu või  püreesupi jaoks

laualinad


kurgid arememisjärgus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar