Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

30. jaan 2015

Ingliga tassid

Kui nüüd sõbranna minule külla tuleb, siis pakun talle teed sellistest ingliga tassidest ja kui ta toob klaas mõne magusa koogi, siis selle paneme sellise ilusa taldriku peale .... Ma tellisin need Klingelist .. ja nüüd ootan, et saaks kasutama hakata ...  Mehele ei saa ju sellisest inglikesega tassist juua pakkuda , temale sobib ikka robustsem anum,  parem veel kui savist ... veel parem plekist, siis ei lähe kogemata katki ka .... heheh

 





                                                                    siit klik klik


ja nüüd on sisseõnnistatud tassikesed ja taldrikud ... Minu söbranna  tõi külakosti ka , terve kotitäie apelsine ja apelsinimahlapressi, mis oli mõeldud minu köögi värvi silmas pidades  . Tõesti väga ilus ja kohe tegime ka proovi ja kahest apelsinist saime mõlemad joogid kätte ... ja maitsev ka .,...  Aitäh  kallis sõbranna .

 
mahlapress
 
 
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar