Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

18. jaan 2015

Vahur Kersna "Ei jäta elamata "

 Jälle  üks õpetlik ja hea tekstiga raamat läbi loetud ja kahe hingetõmbega .  Ma soovin, et Vahur Kersna saaks veel kaua elada ja et ta ei peaks nii hirmsaid kannatusi tundma .  Küll on hea, et ta on filigraanse  huumorisoonega ... natuke nagu sarkastilise aga samas nii heatahtliku huumorisoonega ...  Kuidas muidu vöik ta selle köik üle elada , inimesed virisevad juba siis kui mõni päev ei lähe nii nagu tema planeerib ja vinguvad iga väiksema asja peale ... Vahur  pole meile  kunagi virisenud -
Mulle on meeldinud kõik saated kus ta on esinenud ... ja kus ta on olnud saatejuht ...
 Mõlemad raamatud olen ka läbi lugenud ja ehk loen veelgi korra, sest ma  tegin nii, et  mõned arstide   kirjutatud leheküljed lugesin mitte süvenenult ja üle rea ...
 Selle inglikese panin Vahuri raamatu kõrvale selleks, et ta kaitseks Vahurit, sest ta on meile, vist kõigile eestimaa inimestele armas ...
Vahur , see inglikene raamatuga kaitsku sind ja toogu sulle ikka inspiratsiooni ka ...



 
 
 
 http://liubavyshka.ru/_ph/216/2/694558832.gif

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar