Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. jaan 2015

Õnne Ingel

 
 Ükspäev helises uksekell ja ust avama minnes ei osanud arvata kes võiks seal ukse taga olla , siin ju keegi põhimõtteliselt külas ei käi ja ei osanud oodata kedagi.
Selgus et ukse taga oli töökaaslane ja tore sõbranna Sari kes seisiski ukse taga käes  inglikene ... Tema oli nimelt eile poes käinud ja näinud seda seal ja kohe olin mina meelde tulnud ja tema kohe pidi selle minule ostma ja kinkima .  Oli siis endale ka ostnud samasuguse, nüüd on meil mõlemal samasugune inglikene -
Maa peal liigub ikka ka väga häid inimesi kelle nimeks võikski olla ingel
Loodan siis et sel aastal toob see sari kingitud armas inglikene mulle tervist ja õnne ja ehk võidan ka kui ostan lotopileti ... ♥♥♥
 
                                                         ÕNNE INGLI KALLISTUSI

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar