Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

30. jaan 2015

Soome nipid


Tõlkisin tänasest ajakirjast ”Pirkka” mis vupsas sisse minu  postkastist ja jällegi nipid trikid  mis on soomlased välja mõelnud või siis kirja pannud …  ma ei saa aru kas ma üksi olen loll,et mind need nipid naerma ajavad või on teisi ka ? Täitsa ajuvaba on möni nipp … üks oli kohe nii ajuvaba ,et ma ei tahtnud seda siia kirja pannagi. See kus soovitati kohvitass arvutiga täöötamise ajaks panna soojapuhuri ette  , et siis püsib kohv kaua soe ---- esiteks ei tohiks ju arvutilaua peale  midagi vedelat  asetadagi  aga see, et kohvi kaua soe ? Kas on raske siis köögist termosest valada kuuma ? Oh, jeesus kristus .. Aga noh, lugege need ülejäänud ka …. mina sain igaljuhul nalja  ka …

  1.  Kasuta poest  koos kaubaga toodud kilekotte    toiduainete säilitamisel   ja katmisel ja pole poest vaja osta eraldi  toidukilet
 

 2. Avatud krõpsupaki saad  suletuks   meeste püksiriidepuu klipsiga


samas võid kinnitada ka retseptiraamatu sellega
 

 
3. Kui  tahad et jääks meelde, et oled  triikraua seinast välja tõmmanud või kohvikeetja kinni klõpsanud  või midagi muud, siis tee peale oma tegevust   mingisugune häälitsus,  mida kummalisem seda parem .. see jääb meelde ja sa ei pea ennast vaevama mõttega kas triikraud sai seinast välja tõmmatud või ei

 

4.  Pane tolmuimeja kohe pikendusjuhtmele  järgi, siis  ei pea otsima ja seinakontakti vahetama kui  teise tuppa lähed.....
 

5. Kui vahetad vanu laelambi   kupleid ( nelinurkseid ) saad vanu  kasutada lillevaasiks, lillepotiks jm)

 

6. Suve nokkmüts kõlbab ka talvel pakasega pähe, kui asetad soojustuseks sisse  villase heegeldatud  pajalapi ........ehhehe

 

 
 
 
 
7.  Kuivanud suvelilledega ampli pistad lumemehele pähe ja ongi  müts koos parukaga olemas



8.  Jalgratas kinnita lukuga 12 kiloge sangpommi külge ja vargad ei taha seda rasket koormat ära viia
 

9. Säilita vanad prilliraamid ja aastate pärast on nad uuesti moes ja trendikad
 
                                                
10. Kui soovid pildile jääda nooremaks kui muidu oled, mine selili ja maakülgetõmbejõud  viib sinult liigsed aastad pildil .. heheh


68 a .
 
 
  Ehk keegi saab mõnda nippi kasutada ?

ja veel

kleebi taldriku taha magnetid ja siis saad nööpbnöelad vabalt valada taldrikule ja sealt nad kuhugi ei libise

kasuta ära  mapikaaned

puuront on huvitav materjal jõulude aeg akna ette riputada ja sinna ümber elektripirnid  keerutada
 
 
 

2 kommentaari:

  1. 1. Neid kilekotte kasutan ma väikeses prügikastikeses.
    2. Nt pesulöksuga on mugavam
    3. … ja siis mõtled, et kas ma kraaksatasin täna, eile või hoopis üleeile… 
    4. Pikendusjuhtme nö kaasavedamine pole sugugi kergem, kui uue kontaktipesa “otsimine”
    5. See on põnev
    6. Esiteks ei ole see pildilolev pajalapp kootud ja …. Ma tahaks näha seda meest, kes on nõus niisuguse lahendusega. Talveks ikka korralik talvemüts! 
    7. Ei kommenteeri :)  
    8. :) :) :) :)
    9. :) :)  
    10. :) :) :) :) :) :) :) :) :)

    No see nõuandenurk on vist küll Suure Naljahamba poolt koostatud! Igatahes lõbus lugemine!
    Väga tore, et vahendasid - mina sain igatahes ka südamest naerda!       

    Ja mis 68.a. .... 1968 Sa kindlasti niisugune ei olnud ..... või on see ennetav pilt, et 68-selt hakkad niisugune välja nägema? :) :) :) Ma peaks siis ka kärmelt selili viskuma ja pildistama hakkama :) ;) :)

    VastaKustuta
  2. heheheheh , Elina ... lugesin su kommentaari ja sain ka kõhutäie naerda... on ju hullud nipid .... kui loen sedasama soome keeles siis nad nii naljakad ei tundugi aga kui hakkasin tölkima siis lausa hoia ennast tagasi, et oh issver sussver ... Täitsa ausalt see nipinurk on ikka täiesti tõsine mitte mingi huumorinurk ... aga noh ütleme et meil soomega on kultuurierinevused - sellega ehk seletub kõik ...
    Ja ikka nüüd kõik pildid endast teeme maas lamades ... ehhehehehe ...

    VastaKustuta