Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

1. jaan 2015

HEAD UUT AASTAT 2015

 
HEAD UUT AASTAT 2015
 
 
UUE AASTA SALUUT



MANDARIINIKUUSK

MANDLIPÄTSIKE  kohupiimast
 
Ma ei ole muideks söönud ühtki shokolaadi, ega kommi nüüd nende pühade ajal ..  on olnud mitu korda tahtmine aga olen suutnud vastu pidada .
 
 

2 kommentaari:

  1. Õpime nüüd koos ütlema ... aasta on nüüd 2-0-1-5 ! Esialgu võib ette tulla puterdamast, aga küll see meile selgeks saab, eks!
    Ja hoiame rõõmsaid mõtteid enese ligi ning jagame lahket pilku ja häid emotsioone nii oma lähedastele kui ka neile, kellega ehk vaid kord elus kohtume!
    Vot ja seda mandlipätsikest kohupiimast ... seda peaks kohe proovima valmistada. Mul on isegi retsept olemas, aga tegemiseni pole jõudnud. Kui nüüd küllaminek, siis ehk hakkan virgaks (no lootma ju ikka peab, eks!).
    Rõõmsalt tegusat aastat Sulle, teile, meile, kõigile headele inimestele!

    VastaKustuta