Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

1. aug 2014

Vereproovid ja südamefilm

Teisipäeval käisin meie Hämeenlinna tervisekeskuse laboratooriumis uuringutel . Tehti EKG , võeti vereproovid ja tehti  glükoosi taluvuse proov

GTT on standardiseeritud provokatsioonitest glükoosi ainevahetushäirete tuvastamiseks. Uuringu aluseks on glükoositaseme väärtused paastuplasmas ja selle muutused ajas pärast kindla glükoosiannuse manustamist.
 Pidin 12 tundi olema söömata -joomata ja siis kui oli vöetud vereproovid 3 pudelikest siis anti juua kakas klaasitäit hästi magusat suhkruvett - hästi hästi magus ,,, oli nii jube paha juua aga õnneks oli jääkülm  see jook . 
Vereproovi võttis hästi armas noor tütarlaps ja leidis kohe soone üles ja sai kohe ka vere jooksma . kõik seda mitte teha ei suuda ikka otsivad ja otsivad seda soont ja ei leia .. sorgivad sind sünstlaga vaeseomaks aga ikka ei leia , tema leidis , tubli laps .
väike sinikas jäi mulle mälestuseks ikka ka .


 Pärast pidin istuma kaks tundi ja ootama ja siis tehti uued vereproovid, et vaadata kui kõrgele veresuhkur tõuseb ...
Vahepeal oli jube paha olla .
Võtsin kaas käsitööd ja sudokuid ja sain tehtud ainult kaks sudokut , kuna minu kõrval istus sama testiga vanem naisterahvas 80 aastane ja rääkis hästi palju ja ma ei saanudki midagi muud teha, kui temaga vestelda ...


 


Hämeenlinna Tervisekeskus
 

2 kommentaari:

  1. Olen ka sarnast proovi teinud, aga mulle anti iga kahe tunni tagant ja kolmel korral seda jälgilt magusat jooki juua (ma ei ole kunagi magusasõber olnud) ja peale viimast korda oli tunne, et mul on siirupiga kokku kleepunud nii sisikond kui ka suu. Kui siis lõpuks pääsesin, oli abikaasal autos vaid üks "Kellukese" limonaad ja see tundus huulte lahtiloputamisel üsna mage. Õnneks oli pood lähedal ja ... siis tundus, et pool liitrit Värska vett kadus kui kerisele.
    Loodetavasti on Su analüüside tulemused rahuldavad!

    VastaKustuta
  2. Elina, homme lähen arstile kui meelde tuleb mis kell see oli .... seal siis analüüsib mu proove ... muud häda jah pole kui see jalavalu pidev ja närib kogu hinge seest välja ...

    VastaKustuta