Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

29. aug 2014

Külaskäik


 Nii tore oli üle pika aja käia külas . Tiina kellega sain tuttavaks just sellesama blogi kaudu  on juba ammu ammu kutsunud, aga pole olnud  aega ja suvel ilusate ilmadega   on palju muud tegemist , seepärast ei tahtnud segama minna teiste inimeste elu ja toimetamisi . Nüüd aga Tiinal väike puhkus ja ilmad ka vihmased  ja otsustasin, et enam edasi ei lükka  oma külaskäiku .

 Leppisime kokku, et tulen taksoga kella 12 paiku ja olen kuni kella 15 ni – kolm tundi , vähemaks pole ju mõtet planeerida, sest aeg lendab nii kiiresti kui külas oled ..

Nii ma siis hommikul  hakkasin sättima ennast  ja varsti Tiina juba helistaski, et kas hakkad juba tulema ..

Taksojuht oli tore, ajas juttu ka, oli päris sõbralik  tõi mu õigeks ajaks öigesse kohta. Kuna oli ju ka esimene kord Tiina juurde minna, siis  mina ise poleks osanud tullagi, kuigi paber oli näpu vahel aadressi ja  marshruudi joonisega …

Tiina tuli juba takso juurde  mulle vastu haaras tagapingi pealt minu kepid ja koti ja  juhatas mind oma koju .

 Kõigepealt näidati mulle elamine ette , tehti ringkäik korteris ja näidati kõik kapid ja nurgad ette . Kõik oli nii korras ja nii ilus ja nii naiselikult sätitud .  Esikus oli  kohe näha, et meesväge on majas rohkem kui naisi . ja meesvägi suure jalanumbriga …  Esikus oli ka see hea, et olid suured kapid kuhu paigutada riideid … ja teine suur kapp koristusvahendite jaoks .. . Edasi marsssisime kööki . Köök meeldis mulle ka ja oli suur avar ja  mulle väga meeldis rippuv 4 kupliga   valgusti ..  
Akna taga kasvas ka suur kask ja tuli meelde see laul :et üks ka -a -a -sk meil kasvas õues …  just ma-ja  uk-se ees….

Kõik oli väga ilus , eriti meeldis veel suur täisautomaatne  kohvimasin  

Professionaalse masina sisu Kohvijookide valmistamine ühe nupulevajutusega Nii piim kui kohv tulevad samast otsikust Patenteeritud puhastusviis piimatorudele Metallist ketastega, väga vastupidav veski Kergesti ligipääsetav sisemus, ülilihtne puhastamine ja hooldus mis keetis kohviubadest head kohvi .

Suure grilli oli kinkinud Tiinale mees .

 Tiina oli juba agarasti olnud hommikul ametis ja juba  olid köögis laual ootamas  valmis võileivad ja hõrgutised …  Köögis olid väga kaunisti asetatud põlema küünlad

 Siis veel tutvusin  dusshiruumi ja suure toaga … ja ka suurest toast sai minna rõdule .

Suures toas põlesid hubaselt suur ja väike soolalamp.  

  Istusimegi suures toas ja  Tiina tõi salatikausikesed välja maitsva salatiga ja mini chipsileibadega . Omaküpsetatud leivaga tomativõileivad . Ja lõpuks veel kausikene  jäätisega, mis oli kaunistatud vaarikatega .
 
 
vaata siit  eri sorti ruissipse
 
 Aeg läks jah nii kiirelt …   peale toitude degusteerimise hakkasime lõhnasid degusteerima, Tiinal on hästi palju lõhnu ja kõik väga head,  peale esimese kümne lõhna enam   polnud võimalik vahet teha, kõik tundus sama lõhnaga olevat ja siis Tiina tõi kohvioa purgi ja vahepeal nuusutasin kohviube  et lõhna jälle tajuks …

 Vahepeal lõhkusin rõdul oleva diivani jala,  kui hakkasin püsti tõusma ja tundsin, et nüüd nüüd  hakkab  üks jalg alt ära vajuma … jah , mõtlesin kohe,  et suuremate äparduste ärahoidmiseks  ei tohiks enam küla peale minnagi .

Siis vaatasime veel ilusaid pilte ja siis pani Tiina oma meesperele toidu ahju … kotikese maitsestatud  juurvilja ja lihaga.  Varsti tulidki mehed töölt ja mina  hakkasin koju asutama … Tiinal on  nii kena poeg ja mees  väga  sümpaatne ja sõbralik. Tiina ise nii naiselik ja armas … ja nii ilus kodu .  Mul oli seal need kolm ja pool tundi (kuigi ise plaanisin olla 3 tundi )  väga tore ja hubane olla , ainult, et sellest on kahju, et rõdul diivani jalg alt ära tuli … aga Tiina lohutas mind kohe, et see oligi  lahtiselt all.  Lubasin talle meie kirbukalt tuua uue diivani rõdule,  meil siin neid ikka liigub … kevadel tuleb kindlasti möni selline mis sobib … talveks pole mõtet tuua.

Tiina saatis mind ka taksoni  ja seekord oligi nii  naljakas vanem  taksojuht – hakkas mulle Putinist rääkima ja    et kas tuleb Soome ja muud mõga … Aga jah ma ütlesin et mina ei tea … Aga  koju sain ilusti ja oli hea meel .  Tiinale suur, suur tänu vastuvõtu eest,  mis oli nii südamlik ja lahke …

 

  Nii kenas kodus oli mõnus olla . Oma koju ei taha enam sisse tullagi, sest tundus et külas on kõik nii ilus … Jah .


 


1 kommentaar:

  1. Ära ole enda kodu suhtes karm! Sinu kodu on ilus ja korras ja just "Sinu nägu" ning väga-väga soe ja külalislahke!

    VastaKustuta