Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

24. aug 2014

Ootamatud külalised ja lõbus õhtupoolik


Augustikuu toredad üritused aga muudkui jätkuvad ja jätkuvad ..Õnneks on veel septembri alguseni nädal aega aega ja siis on suvi otsas ka – nii öelda. Pikk ja pime talv on ees aga lohutuseks olgu öeldud, et jõulukaartide tegemine vÕtab oma osa ja see aeg lendab kiiremini, kui arvata oskabki… Lisaks veel algab kolme kuu pikkune reaalsaade telekas kus noored vahest ka vanemad  ”suure venna” valvsa silma all oma 90 päeva veedavad .  BIG BROTHER .

 

 Aga laupäev käis minul külas uus blogisõbranna Elina.

Ma kirjutan nüüd edasi sina vormis nii nagu räägiksin seda lugu Elinale …

 Esiteks ma natuke ehmatasin, kui sa kirjutasid ja küsisid- kas ma olen 23. aug. kodus ja sa tuleksid mulle tere ütlema .  Ikkagi alles paar kuud tuttavd blogi kaudu ja pole enne näinudki ei pildil, ega ka elusast peast .  Heh  noh.. aga mis seal ikka karta –  andsin nõusoleku ja hakkasin  sind  ootama .. Ausalt öeldes olin ikka  natuke närvis ka, sest ei tea ju missugune inimene sulle uksest sisse astub – on ju igasuguseid , mõni ju uurib kõik nurgad üle ja pärast veel räägib teistele ka, kui must ja kole on, siis veel see ka, et olen ju invaliid ja  polnud mingit tahtmist hakata koristama ja erilisi ettevalmistusi tegema, sest minult nõuab see pingutamist ja enese ületamist , otsustasin ise, et ei hakka  mingit  kodukoristamise talguid tegema , kui kõbab siis kõlbab ja  kui sa küsisid, et mida ma tahaksin et sa Eestist mulle tood siis kirjutasin, et pole vaja mitte midagi tuua .   

Noh, eks ma suures toas ikka  puhastasin tolmuimejaga vaiba ja lükkasin diivani kokku ja  suurema  prahi viskasin kamorkasse silma alt ära … Voodit lubasin ka, et ma ei hakka korrastama . Lootsin, et keegi mu magamistuba ei tule kontrollima .

No nii siis otsustasin, et tulgu mis tuleb ..

Eestis on loomulik asi ,et käiakse ikka teineteisel külas, ka võõrad inimesed on teretulnud ,  kellega oled juba paar sõna vahetanud seda võid juba külla kutsuda ,siin olen harjunud juba sellega, et soomlastel ei käi omadki inimesed teiste  kodudes, võõrastest rääkimata …  eks ta mõnes mõttes ole kergem ka, ei pea  kogu aeg valvel olema .  Ja mees muidugi ka, tema on ju soomlane ja ei saa sellistest asjadest üldse aru …. noh eks ta on nende 10 aastaga juba selgeks saanud, et meie maal on teised kombed …  eestlasi käib meie kodus ikka ja siis ta põgeneb teise tuppa ja ei tule enne välja kui kõik on läinud … heheh .. eks ta seekord ka uuris ja küsis et kes need inimesed on kes tulevad ja mina kui vastasin et ei tea ,pole enne näöinud siis ta oli ikka väga üllatunud , hehehe.

 No niiiii ja siis mina küpsetasin pirukataignast pulgakesi , Eero nii tellis minult neid  ja  kohvi kõrvale, mida lubasin sulle Elina pakkuda . Sina ei lubanud mul ju midagi vaaritada ega mooritada et  pakun ainult kohvi . Nii ma siis tegingi .   Ootasin päeval,  et sa helistad ja pärast tuli välja, et sa olidki helistanud, aga ei saanud mind kätte, kuna üks number oli olnud vale , üks null oli olnud üleliigne .

 Ja siis sa tulidki .

Elina,  esimesest pilgust oli näha, et sina oled mulle nagu  väga  tuttav inimene, nagu me oleks juba aastaid tuttavad , nagu oleksid mul aastaid külas käinud .  Minul kadus hirm ja  jutt sobis meil kohe esimesest lausest .

Aga kui sa kotid sisse tõid ja hakkasid mulle kingitusi jagama, siis ma küll pragasin sinuga , sest ma keelasin ju sind, aga sa ei kuulanud . 

Mitut sorti eestimaa leiba ja saia. Kolme sorti kilusid ja hapukoort mitu erinevat sorti .  

Ja siis veel nagu sellest vähe oleks tõid mulle sünnipäevaks ilusa inglikesega kaelaehte ja  ingli kujukese viiuliga ..mis oli nii vapustavalt ilus …

Muidugi assortiikarbi  pärast pean sulle ikka keretäie andma, sest need olid täitsa ülearused ja minule eriti  vastunäidustatud , sina küll käskisid kommid Eeroga jagada, aga seda ma teha ei oska, nagu ka alkohoolik ei oska jagada alkoholi teistega  ja kui mul kommikarp on nina all, siis  ma enne ei jäta kui on otsas . 

 Elina , nii toredad olite mõlemad Raivoga ja tundus, et mõlemad olete väga hea  huumorisoonega inimesed Istusime siis ja kohvitasime ja  meil sinuga  juttu jätkus , vestlesime kõigest  maailma asjadest ja Eesti ja Soome elust , sotsiaalsest olukorrast ja  lastest.  ei olnud üldsegi sellist tunnet et pole enne näinud .

Aeg läkski nii kiiresti ja  juba hakkas pimenema .  Te piditegi laeva peale ruttama.  Mul oli kurb meel ,et sinu  Raivol vist jäigi kõht tühjaks, sest talle need soome karjala pirukad ei meeldinud  eriti .   

Ja oligi käes lahkumise aeg ja kallistasime nii, kui oma kalli õega oleks kallistanud … Sa, Elina  oled väga -väga tore inimene.. Uskumatult tore ,et ka blogi kaudu võib tuttavaks saada nii toredate inimestega … Südamlik ja fantastiline …   Ma ei saanud õhtul isegi magama jääda ja mõttes lasin silma eest läbi meie kohtumise ja nägu kiskus voodiski naerule .. ka öösel ärkasin üles  ja tuletasin meelde meie naljakaid jutte , ei saanudki enam und ja läksin kella  nelja aeg   kohvi jooma .    

 Nii, et poleks olnud vaja karta, ega muretseda .  

Loodan et teekond koju läks sul hästi ja jäid oma reisiga rahule …

Mina sõin õhtul kilusid eesti leivaga ja sõin assortiid peale , enne kui sina kodus olid- oli mul karp tühi, õnneks oligi väiksemat sorti karp .

Kalli kalli

 

 

 

 

 

 

 

1 kommentaar:

  1. Oeh, süda sai kergemaks ja silmanurka sigines pisar, kui Sinu kirjeldust meie kohtumise kohta lugesin.
    Kommikarbi valimisega "panin siiski pisut puusse" - ma ei julgenud suuremat osta ... no et ei teadnud ju, kas te üldse kommi söötegi ja .. milline üldse maitse-eelistus olla võiks. Isegi kilude osas oli kahtlus. On ju inimesi, kes kilu ei söö ja neidki, kes üldse mingit kala ei söö jne.
    Taas võin tõdeda, et olen õnnelik inimene, sest saatus on lubanud mul olla kaasteeliseks imelistele inimestele!

    VastaKustuta