Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

19. aug 2014

Nõelapadi

Sain Elina blogist inspiratsiooni 
 
ja otsustasin ka teha nõelapadja  ja osa võtta projektist:
 
 
 
ja siin minu nõelapadi teetassi  sisse tehtud ...  kuumaliimipüstoliga kinnitasin tassi ja alustaldriku ja  tassi sisse vatiini ja peale riidetükikene ...
 
 

Kui kellelgi on soovi siis on mul päris palju selliseid väikeseid tassikesi küünalde jaoks ja ka nõelapadi tuleb sellest väga  armas .
 üks ilus näidis veel ...



Ikka  pidin selle ka ära mainima et Elina ärgitusel tegin õunakoogi valmis, Tiina astus korra läbi ja  tahtsin teda kostitada, aga tema on meil korralik ja ei söö selliseid  hõrkusid, mis paksuks teevad ... Aga minu armas abikaasa ei lõpetanud enne, kui taldrik tühi oli see mis pildi peal, see on küll teine taldrik, nii et jääb homseks ka ..


minu kook

ja kes teil külmkapi ukse peal elavad???
 

 

2 kommentaari:

  1. Ilus on vaadata ilusasti loodud ilu, sest Sul on väga hästi arenenud ilumeel! Vot nii!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. oi Elina , tänan sind südamest aga mina olen ahvi aastal sündinud ja ainult ahvin teisi ise ei oska midagi ...

      Kustuta