Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

18. nov 2013

Aita leida eestikeelsed sõnad

VAATA VIDEOT

Siin on laul mida olen kuulnud  eesti keeles kunagi aga ma ei mäleta kes laulis ja laulusõnu tahaks teada ka eesti keeles ... kui keegi teab andke märku kust võiksin leida ?




Tänu Kiilakale
sain laulusõnad Heldur Karmo kirjutatud
ja laulis Kalmer Tennosaar

ÜTLE TALLe
Dicitencello Vuie
(Rodolfo Falvo - Enzo Fusco)
 Sa ütle talle, kui kuskil teda näed –
mu elus päike puudub, on hall nüüd iga päev.
 Sa ütle talle, et vihma vajab roos – ka mina nõnda närbun, kui me ei ole koos.
 Ma palun sind, kui teda mõnikord mõnel pool kohtad nüüd,
 siis räägi, et ammu juba mulle sai selgeks minu süü.
 Kui silmist loed, et üksi on veel ta, siis,
just siis ütle talle, et ootan teda ma.
 Heldur Karmo 1971
Esitaja: Mario Lanza, Vic Damone, Dean Martin, Cliff Richard, Mauno Kuusisto, Kalmer Tennosaar, Voldemar Kuslap
ingliskeelne versioon: "Just Say I Love Her" (tekst: Jimmy Dale - Martin Kalmanoff - Jack Val - Sam Ward)
Soomekeelne versioon: "Kertokaa Se Hänelle" (tekst: Sauvo Puhtila)
LP: Dean Martin "Italian Love Songs" (1962

2 kommentaari:

  1. Õng on siin: http://muusika24.ee/Muusika/song/%C3%9Ctle-talle

    VastaKustuta
    Vastused
    1. aitäh armas kiilakas , olen südamest tänulik autor on Heldur karmo sain ka sõnad

      Kustuta