Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

2. nov 2013

Hingedepäev

 
Õhtuhämaruses viisin küünlad rõdule  ning terve päeva põlevad ka meil toas küünlad. Albumid on laual vanade piltidega .

Meenutan  lahkunud tuttavaid  täna ongi selline vaikne päev ja see sobib  mõtetes lähedastega olemiseks, nendega kellega on ühiseid mälestusi..
Ma ei ole näinud oma vanaisasid aga olen saanud olla koos vanavanaemaga ja vanaemaga .
Mitu minu  klassikaaslast  on surnud.
Ja mitu töökaaslast .
Täna on nad köik mul meeles ... vähemalt korraks ... ja küünlad põlevad .

 


 
 

 
 

1 kommentaar:

  1. Käisime õhtuhämaruses surnuaedades. Parklad olid nii täis, et meie autole nappis vaevalt ruumi. Surnuaed oli küünaldemeri. Kurb hakkas, nutma ajas.

    VastaKustuta