Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

17. nov 2013

Saunamõnud


 Täna oli natuke nagu tööpäev ka .....
Pühkisin rõdul põrandalt kuivanud männi ja kuuseokkaid , sidusin vaniku rõdu ääre külge ja lasin mehel riputada kaks laternat . Praegu on veel soe ja oli hea askeldada , käed ei külmetanud ja  oli veel isegi veidi päikest ... Pärast kui juba külmetab, siis ei taha sinna enam midagi tegema minna, ainult küünlaid süütama ...ja ruttu ruttu sooja tuppa tagasi .
  Eero käis jäähallis vaatamas jäähokit ja mina tegelesin oma asjadega.
 Rääkisin emaga ja kunagise koolikaaslasega Pisi Pedast  läbi Skype .
 Õhtul vaidlesime   Skypes  Kaiaga kas reuma ja artroos on sama haigus , mina väitsin, et ei ole ja Kaia väitis, et on,  kumbki ei andnud alla ja jäime oma arvamuste juurde ...
Pesin pesu ja unustasin masinasse ,õnneks siis tuli meelde kui õhtul vetsu läksin ja nägin masinat - panin siis  kuivama,  peaegu oligi juba kuiv .
õhtul käisime saunas nagu laupäeval ikka. Saunamõnud on üle kõige . Kui hea on olla pärast sauna .
Meil on praegu poes nii hea maitsega mandariinind, olen ikka iga päev neid maitsta saanud .  Pole muud magusat vajagi .
Homme on pühapäev ja algabki uus nädal taas ...


 
 
 see on vana pilt aastast 2009
 
 
 
sellise vaniku asetasin siis täna sinna rödu ääre külge

 homme panen jõuluköie sinise tulega

ja täna pani mees ka kaks sellist laternat üles .

 

2 kommentaari:

  1. Minu meelest on artroos liigeste kulumine, aga reuma on põletikuline haigus, mis kahjustab liigeseid.
    Mulle meeldib ka saunas käia. Saunalaval saab kõik maailmaasjad selgeks räägitud ja ainuke koht kus võib meest vihaga peksta ning ta tunneb sellest täit mõnu.Üksi sauas käies vedelen lihtsalt laval ja lasen kogu väsimuse endast välja joosta. Ei viitsi rohkem liigutada kui ainult selleks, et leili visata.Talvel on mõnus muidugi lumehange joosta ja ennast vahepeal jahutada.

    VastaKustuta
  2. aitäh toetuse eest.
    Tead mäletan Viljandis kui poisid mul saunas vihtlesid, siis hüppasid saunaaknast välja ja padavai üle järvejää . inimesed tulid töölt paksud kasukad seljas ja kindlasti said infarkti kui seda pilti nägid , õ9nneks oli pime .... heh ...

    VastaKustuta