Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

18. nov 2013

Kas meil on turvalised lennukid ?

Tänapäeval kus nii paljud inimesed reisivad ja rändavad on ikka päris õnn, kui elusalt lennukist välja saad , kunagi ei tea kuidas reis võib lõppeda . Kui kohutav on  taas teada saada, et kusagil lennuk alla kukkunud ja nii palju  süütuid inimesi saavad korraga surma .
 Vana lennukilogu, mis on juba korra olnud õnnetuses ja mida on 20 aastat juba  ekspluateeritud Brasiilias ja Afrikas ja mis juba  oma käitumisega hoiatab, et midagi on mäda on jälle tapnud   inimelusid, ma ei taha ette kujutada mida tunneb inimene kui lennuk plahvatab annaks jumal et minu vöi minu lähedastega midagi sellist kunagi ei juhtuks .

Lennufirmale Tatarstan kuulunud Boeing 737 kukkus alla eile õhtul. Hukkusid kõik 50 pardal olnud inimest.
Transpordiministri Maksim Sokolovi sõnul on uurijatel viis võimalikku versiooni  vahendas RIA Novosti.
«Need on juhtimisviga, tehniline rike, mittekvaliteetne kütus, maapealsete teenistuste töö ja ilmastiku tingimused,» loetles ta     link
 Nii palju vigu siis vöib olla ühe vanal lennukiloksul  ja kui sina sinna sisse astud, siis keegi sulle ei kuuluta, et see lennuk on niipalju aastaid vana ja juba korra alla kukkunud ... Pileti ostmise juures peaks olema valikuvõimalus millise lennukipardale ma astun ...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar