Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

20. nov 2013

Abistamas


  Olin taas vabatahtlik abiline meie  kirbukal .  Anu  käis küsimas, et kas saaksin tulla ja mina muidugi nõus .  Pole juba tükk aega käinudki, toad olid ümber tehtud ja palju  oli   talveriideid. Nõusid oli seekord palju vähem .  Inimesi käis kogu aeg. Päris tühi polnudki .
Esmaspäeval on siis meie kirbukal  jälle talve alguse tähistamine-   pannakse välja jõuluasjad.  Korraldatakse loterii, õue peal tehakse lõkke peal vorstikesi ja sees pakutakse kohvi .
Riideid müüakse 2 ühe hinnaga ..
 Päeval kella 13-18 , Lubasin juba hommikupoole  appi minna, siis saavad nad seal sättida ja askeldada, kui mina kassas olen ja inimestega suhtlen ...



küünlakaunistused  0,50€

jõulusokid





taldrikualused  lauale  0,50€

 ja minu lemmikud inglikesed .....  maksid 0,50€
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar