Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

11. nov 2023

Ujulas

  Reedel 10.11 2023  oli siis  Soomes  presidendi Ahtisaari matus , tema oli Soome kümnes  president .   aga ma natuke imestasin et   isegi meie väikeses Eestis on olnud juba 5 presidenti .. 

  Noh, Soomes muidugi maetakse nii kuulsad inimesed ikka riigi kulul ja nii oli nüüd ka , televisiooni 

ülekanne oli algusest lõpuni  kõik kuulsad olid kohal , näidati isegi telekasmitu  korda , hommikul ja õhtul  oli kordus. Mina ei vaadanud sest mina siis Soomes veel ei elanud kui tema valitses .  tubli mees oli ja sai Nobeli rahupreemia ka  2008 .  ei hakka pikemalt temast kirjutama kuna kõik on olemas netis keda huvitab , lipud muidugi olid lehvimas ... meie õue peal ka .  

 aga kuna mina matust ei tahtnud vaadata siis läksin ujulasse , õigemini öeldes Eero viis mind ujuma poole ühest poole kolmeni  ja ise tuli koju matust vaatama ja unustas mu ära sinna . 

Peale ujumist mina ootan ja oota, et millal ta minule järgi tuleb, siis otsustasin helistada ja oligi he,a et helistasin , sest ta arvas et pidi tulema poole nelja aeg . vot sedasi . 

 Ujulas muidugi hakkasin jälle rapsima kohutava innuga ja tegin jälle liiga pma põlvele vist sest õhtul põlv juba valutas , järgmine hommik võtsin tabletti   

 Ilusat laupäeva  





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar