Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

3. nov 2023

Hingedepäev


  Kui ärkasin  ja voodi äärele istusin siis tundsin et seljas ikka mingi valu , mõte käis läbi et ega ma selle valuga küll ei taha ujuma minna 

 Toimetasin siis kodus kuni peaaegu lõunani ja siis  märkasin äkki et valu kadunud . Läksin ruttu  mehele teatama et hakkan riietuma ja et ta viiks mind ujulasse .  Ja enne poolt ühte olingi juba kohal .  sain ilusasti privaadis pesta ja riietuda ja läksin basseini .  Eero pidi järgi tulema pool 3 



Appi  see oli nii rahvast täis . Üks pool, seal kus grupid võimlevad treeneriga,   seal oli umbes 40 inimest võimlemas muusika saatel ja teine pool kus on massaazhiduŠŠid, seal oli ootvel teist samapalju  oma   aega . noh , umbes 10 min. pärast läksid ühed eest ära ja teine grupp pääses  alustama  , siis jäigi see pool tühjaks ja ma olin peaaegu üksinda. 

     Päike hakkas  sisse paistma kõrgetest  akendest ja vesi sillerdas nii ilusasti muusika mängis ja mul oli nii hea meel, et olin tulnud ikka   kodust välja .  

 Ma kohe kiitsin ennast ja olin õnnelik . 

Tegin harjutusi  kaasa ja kuna oli nii hea muusika siis oli kerge seal neid teha . 

Kedagi polnud ka kes häiriks oma jutuga ja sain ise  ka vaikides unistada et olen suure ookeani ääres ja vesi sillerdab ja on soe , vesi oligi tõesti soe . juba see et seal  umbes sada inimest sees sulistas juba see teeb vee soojemaks paar kraadi kindlasti ... 

 Siis oligi tükk aega hea rahulik  võimelda ja teha harjutusi ja siis  käisin ka massaazhi d. all ka ja  masseris mu jalataldu mis on väga hea ... 

 Ja oligi aeg basseinist välja ronida ja  minna pesema .  märkasin seal üht invaliidi ja otsustasin seepärast ka  enne teda välja tulla  et siis  mitte seal pesuruumi ukse taga oodata millal sisse pääseb   läkski kõik sujuvalt  .

 Pärast jõin veel kohvi, mida lahke ettekandja mulle tõi  niikaua kuni Eero tuli .. 

väga libe  oli väike teelõik autoni .. 



 2 november Hingedepäev . 

Õhtul panin põlema küünlad hingedepäeva puhul ja meenutasime oma kalleid kadunuid 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar